[Gelistirici] GSoC Fikirleri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Şub 2009 Pzt 00:06:37 EET

On Wed, 18 Feb 2009 14:31:14 +0200
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar,
>
> Summer of Code başvuruları başlıyor, bu sene de katılmayı planlıyoruz
> ve en kısa zamanda fikirleri toparlamamız gerekiyor.
>
> Bir öğrencinin 2 ay gibi bir sürede yapabileceği, Pardus'un ve/veya
> özgür yazılım dünyasının bir eksiğini gideren proje önerilerinizi
> bekliyoruz.

 - Pulseaudio için janjanlı ama kullanımı kolay KDE4 ile altyapısal
olarak uyumlu bir araç. Staj projelerinde buna başlanmıştı ama bitmedi
diye hatırlıyorum. Belki KMix entegrasyonu mantıklı olabilir.

 - Yedekleme aracı, Mandriva'nın Drakbackup aracı gibi KDE4 ile
entegreli ve altyapılarını kullanabilen (KIO vs.)

 - Python V4L2 kitaplığı, hem televizyon hem de radyo için (radyo kısmı
çok kolay) python wrapper olarak ya da direkt C API den bir kitaplık.
Staj projelerinde buna başlandı ama fazla ilerlemedi. Baştan yazılması
daha mantıklı olur.

 - Boyutu 5MB 'ı geçmeyecek, MS Office ve ODF destekleyen ofis suite :P