[Gelistirici] yapılacaklar listesi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
22 Şub 2009 Paz 17:16:45 EET

2009/2/22 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Üstlendiğiniz işleri ekleyiniz, yazma hakkınız yoksa bana iletirseniz
> ben de ekleyebilirim.

Bununla ilgili acil bir şey sormak istiyorum:

  * KGtk paketi ve Firefox, OpenOffice'in KGtk ile yüzleşmesi (-)

Bu ne demek oluyor? Eğer sadece KGtk'nin paketlenmesi kastediliyorsa, bu
maddenin "KGtk'nin paketlenmesi" şeklinde değiştirilmesini talep ediyorum.
Öntanımlı olarak Firefox ve OpenOffice'in KDE dosya seçiciyle çalışması da
ayrıca kastediliyorsa, bu uygulamaların .desktop dosyalarındaki Exec
satırına bir kgtk öneki getirildi diye, yine bu uygulamalara Kdelibs
bağımlılığı kazandırmayalım, çok kötü olur. KGtk kullanmak tercihe bağlı
olsun. Ben OpenOffice'in bile KDE bindingleri olmadan fazla bağımlılıklardan
kurtulmasından yanayım. KDE ile bütünleşik görünmesi için öntanımlı olarak
GTK+ Oxygen teması kullanılabilir veya QtCurve tercih edilebilir.

Diğer taraftan, ben MonoDevelop ve bağımlılık ailesinin depoya girmesiyle
ilgilenebilirim. Nasıl olsa nihayet GTK+ ve Glib'in yeni sürümleri depoya
girecekmiş, benim de önümde fazla engel kalmamış olur.

Bu arada, F. Tuğrul monodoc'u paketledi mi acaba =)

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net