[Gelistirici] Kullancilar Arasi Paylasilan Klasor

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
21 Şub 2009 Cmt 19:00:16 EET

On Saturday 21 February 2009 18:54:36 Emre Erenoglu wrote:
> Evet her ne kadar ismi benim soyledigim'i degil de agda paylastirilacak
> dosyalari animsatiyor olsa da bu is icin de kullanilabilir. Acaba her ev
> dizinine burayi gosten bir link mi eklesek?
Olabilir, fakat ismini de değiştirmek gerekebilir.

> Bir de burdaki dosyalar dogrudan samba servisi calistirildiginda aga
> paylastiriliyorsa uygun olmayabilir guvenlik acisindan.
/etc/samba/smb.conf 'a göre öyle, tabi herkesin kullandığı bir alan olacaksa
güvenli değil bu haliyle.

> Benim dedigim, sadece yerel sistemdeki kullanicilarin video muzik gibi
> dosyalari icin.
/home/archive gibi birşey olabilir fakat ben bu tip durumlar için YALI'da
/mnt/archive altına bağlanacak bir alan eklemiştim, orası da kullanılabilir
durumda. Tabi link falan yaratmıyor home dizinlerine.

--
Gökmen GÖKSEL