[Gelistirici] Kullancilar Arasi Paylasilan Klasor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
21 Şub 2009 Cmt 18:54:36 EET

2009/2/21 Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>

> /home/samba var herkesin kullanımına açık olması gerekiyor.

Evet her ne kadar ismi benim soyledigim'i degil de agda paylastirilacak
dosyalari animsatiyor olsa da bu is icin de kullanilabilir. Acaba her ev
dizinine burayi gosten bir link mi eklesek?

Bir de burdaki dosyalar dogrudan samba servisi calistirildiginda aga
paylastiriliyorsa uygun olmayabilir guvenlik acisindan.

Benim dedigim, sadece yerel sistemdeki kullanicilarin video muzik gibi
dosyalari icin.

--
Emre