[Gelistirici] Replace edilen paketlerin güncellenmeye zorlanması

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
20 Şub 2009 Cum 19:33:37 EET

Cuma 20 Şubat 2009 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Evet bence de pek doğru değil.
>
> Ek not, daha önce tartışılmıştı galiba:
>
> Örneğin gtk paketine gail'i Replace ettiği yazıldığında (ki durum budur),
> paket kurulurken gail kaldırılmıyor. Sadece conflict yazılırsa
> kaldırılıyor. Bu doğru mu?

X paketlerinde ben de karşılaştım bu durumla. Sanırım paket depoya girdiğinde
distribution.xml'de obsolete olduğu için sorun olmuyor; ama elle derlediğimiz
paketi kurduğumuzda kaldırmıyor paketi.

Replaces için distribution.xml'e Obsolete eklemenin aslında gerekli olmadığını
daha önce burada [1] anlatmaya çalışmıştım.

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-November/014323.html