[Gelistirici] PiSi & Comar

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Şub 2009 Cum 14:31:48 EET

20 Şub 2009 Cum tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> postCleanupPackage'ın meta ve files'ı ne için kullandığını anlamadım. Bu
> dosyaları postRemove sonrası silelim demiştik, postCleanupPackage'a
> parametre olarak verilmesinin sebebi orada silmek için mi?

postCleanup işini yapacak betik bu bilgilere ihtiyaç duyabilir diye eklemiş
olabilir Semen. Ancak, o anda pakete ait dosyalar sistemde bulunmadığı
için kaldırabiliriz bu argümanları.

> iface.preRemove
> iface.post_remove

Hâlâ anlamadım, PiSi kodunda camelCase kullanmıyoruz ki metod isimlerinde?