[Gelistirici] PiSi & Comar

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
20 Şub 2009 Cum 14:26:30 EET

Cuma 20 Şubat 2009 günü (saat 14:13:19) Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> 20 Şub 2009 Cum tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
>
> post_remove içinde System.Package.postRemove ve
> System.PackageHandler.postCleanupPackage çağrılıyor. İkincisi meta ve
> files istiyor.

postCleanupPackage'ın meta ve files'ı ne için kullandığını anlamadım. Bu
dosyaları postRemove sonrası silelim demiştik, postCleanupPackage'a parametre
olarak verilmesinin sebebi orada silmek için mi?

> Bunu anlamadım, comariface.py içinde iki metod da benzer stilde?

iface.preRemove
iface.post_remove

- Faik