[Gelistirici] Hoşçakalın.

selim ok selimok at gmail.com
18 Şub 2009 Çar 13:59:57 EET

18 Şubat 2009 Çarşamba 12:25 tarihinde Furkan Duman <coderlord at gmail.com>yazdı:

> Merhabalar,
>
> Ekibin, çeşitli tartışma ve önerilerimize dayanarak yakıştırdığı,
> "provakatör", "paranayok" (ki bir akıl hastalığıdır) sıfatlarından
> usanmış birisi olarak Pardus geliştiriciliğinden çekildiğimi beyan
> etmek istiyorum.

Merhaba,

Kararina saygi duyuyorum, ama sanirim paranoyak kelimesi konusunda bir
yanlis anlama var.  "Kurulum stratejisi" baslikli tartismada Erkan Bey,
kendisine yapmis o yakistirmayi, yani bunun gercekten bu anlami tasimadigi
ve hakaret olmadigi asikar, üstelik bir baskasina degil kendisine :)

Diger sifat(lar) konusuna bir sey diyemeyecegim, cok uzuun zamandir
konusulan bir seydir bu hatta "gelistirici dövmek" bile diyen var buna :)
Bir taraftan bakilinca "ozgur yazilim dunyasinda olur boyle seyler canim
dert etmeyin" denilebilir ama diger taraftan da senin dedigin gibi "mecbur
muyum laf yemeye?" diyor insan.

Acikcasi cok uzucu bir durum, bir taraftan gelistirici kazanmaya calisirken,
diger taraftan cidden iyi yetismis faydali gelistiricileri sacma sapan
seylerden kaybetmek. Sen ilk degilsin ve sanirim bu gidisle son da
olmayacaksin. :/

Hani ciddi ciddi kafa yoruyoruz ya nasil yeni gelistirici kazaniriz diye,
bence artik nasil gelistirici kaybetmeyiz diye oturup dusunme zamani geldi
:)

Iyi calismalar,
Selim

--