[Gelistirici] Hoşçakalın.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
18 Şub 2009 Çar 13:25:50 EET

Merhabalar,

Ekibin, çeşitli tartışma ve önerilerimize dayanarak yakıştırdığı,
"provakatör", "paranayok" (ki bir akıl hastalığıdır) sıfatlarından
usanmış birisi olarak Pardus geliştiriciliğinden çekildiğimi beyan
etmek istiyorum.

Çünkü Pardus'u geliştirmek ve bunu yaparken de eğlenmek istiyorum,
kötü söze muhattap olmak değil. Bu gibi laflar bende üzüntü yaratıyor
ki ben burada kimseyi kırdığımı hatırlamıyorum. Kolay da kırılan
birisi olmadığımı Pardus'un ilk sürümünden beri beni tanımış olanlar
bilirler. Ancak, tartışma adabına uymayan laflara da tahammül etmek
zorunda değilim.

Bütün paketlerimden feragat ediyorum. Bakıcısız olarak
işaretlenebilir. Bütün iyi-kötü katkılarımdan feragat ederek,
haklarını Tübitak'a GPL lisanslaması ile bırakıyorum.

Pardus'u seviyorum. Bu harika ekip ile daha iyi seviyelere geleceğini
ümit ediyorum.

Hoşçakalın.

Selam ve sevgi ile.

Not: Onur, ODTÜ'deki geliştirici toplantısına gelemeyeceğim sanırım.
:) Beni listeye dahil etmezsen sevinirim.

--
Furkan Duman