[Gelistirici] Kurulum Stratejisi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
18 Şub 2009 Çar 01:53:54 EET

Merhaba,

Wed, 18 Feb 2009 01:22:47 +0200, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> alıştığımız) bir düşünceye kapılmayın. Gerek orijinal öneri, ve
> gerekse örneğin Doruk'un (bence) kinayeli ""seçme" şansı" ifadesini
> dikkat ve özenle kayda geçirildi, geliştirici listesinde olduğu gibi
Aslinda kinayeli degildi :)

Kisisel fikrim, su anki tum paketleri kurma duzeneginin yararli oldugu.
Kullanicinin sisteminde belli set programlarin olmasini garantilemis
oluyoruz ve destek vermesi kolaylasiyor.

Ancak uzman kullanicilar bir "minimum kurulum" (system.base), bir
de "minimum grafik ortam kurulum" olabilse guzel olurdu. Bu illa
Yali'nin grafik arayuzunde olmak ve son kullanicinin kafasini
karistirmak zorunda da degil, grub secenegi olup Yali bunu dikkate de
alabilir (enable_xfs, enable_reiserfs tadinda).

Bunlar yeni seyler de degil. Daha once de dile getirmistim.

                   Doruk