[Gelistirici] Kurulum Stratejisi

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
17 Şub 2009 Sal 23:44:25 EET

On Tuesday 17 February 2009 23:39:41 Emre Erenoglu wrote:
> :)  Guzel konuya parmak basmissiniz. Dogrudur, hizli kurulum icin
> : paketlerin
> bir kisminin gitmesi gerekebilir. Ama bu konuda bizim bir sey soylememiz
> gerekmiyor, kullanicilar karar verebilir, acariz bir "oylama", cok paket mi
> hizli kurulum mu diye soylerler bize.
CD'de ne olacağına sürüm yöneticisi karar veriyor.

> Okuma hizinin sizinle konustugumuz paket sistemi konusu ile baglantisini
> kuramadim. Sonucta iki kurulum metodu da CD kullanacagindan, bu acidan
> birinin digerine avantaji yok. Sadece birisi dogrudan okuma, acma kopyalama
> yapacagindan, paket ayarlari vs. ile ugrasmayacagindan yaklasik 1 CD
> kopyalamasi suresinde kurulum biter diyorum hepsi bu.
Bende baştan beri bunu diyorum; bir CD 700 MB içindeki YALI ve live imajıda
çıkarttığınızda 560 MB ~ kalıyor. 2008.2 kurulduğunda 3500 MB ve üzeri yer
kaplıyor. Sıkıştırmadan bu 3500'ü nasıl sokacaksınız CD'ye ?
Sıkıştırıdığınızda da şu anki halinden pek farklı olmayacaktır emin olun.

--
Gökmen GÖKSEL