[Gelistirici] Kurulum Stratejisi

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
17 Şub 2009 Sal 22:48:15 EET

On Tuesday 17 February 2009 22:39:16 Doruk Fisek wrote:
> Tue, 17 Feb 2009 21:33:14 +0100, Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> :
>
> Katiliyorum. Kullanicinin fazla bir "secim" sansi olmadigi icin bir
> dezavantaji olmamali.
Paketlerin lzma ile sıkılıştırılıyor olmaları, imajın da cd'ye sığması için
yine aynı yöntemle sıkıştırılacak olması ortaya pekte işe yarar bir fayda
çıkmayacağını gösteriyor bana kalırsa. Kaldı ki paket yönetim sistemi olmayan
bir dağıtımmış gibi nuh-nebiden kalma yöntemleri tasvip etmiyorum ben kendim.

Dipnot : DVD sürümüne geçtiğimizde paketlerin sıkıştırılma oranları düşürerek
kurulumun hatrı sayılır bir şekilde hızlanmasını sağlayabiliriz. Ayrıca python
paketinin postinstall undaki pyc oluşturma işini de çıkartabiliriz kanımca.

--
Gökmen GÖKSEL