[Gelistirici] KDE 4 toplanti notlari

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
17 Şub 2009 Sal 09:24:25 EET

On Monday 16 February 2009 01:43:29 Doruk Fisek wrote:
> Kmplayer, smplayer, kaffeine'in hicbiri aslen muzik calar degil. Video
> oynatmak icin bile ne kadar basarili arayuzleri oldugu tartisilir.
> Dragon'u bilmiyorum.

Benim de gönlüm aslında Amarok'tan yana fakat, Onur'un da dediği gibi çok ağır
bir uygulama Amarok, gittikçe de daha fazla bellek tüketmeye başlıyor. Yakın
zamanda daha verimli hale gelmezse, vazgeçilebilir. Diğer SuSE ve Ubuntu'da
özellikle mysql ile ilgili çeşitli yamalar var onları da pakete dahil etmemiz
belki biraz fark edebilir. İşbaran?

Basit bir müzik çalıcı için en mantıklı çözüm JuK gibi duruyor, KDE4
uygulaması, Phonon kullanıyor (DBus arayüzü de var :) ). Hızlı ve basit bir
uygulama, tek işi müzik çalmak. Bunların yanında, cover manager, collection
desteği, tag guesser gibi özellikleri de var.

--
Gökçen Eraslan