[Gelistirici] KDE 4 toplanti notlari

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
16 Şub 2009 Pzt 02:09:54 EET

2009/2/16 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Mon, 16 Feb 2009 00:49:15 +0200, Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr> :

> Bence kotu bir oneri.
>
> Bircok kullanici dosyalarin uzerine cift tiklayarak kullaniyor. Hangi
> programla karsilasirlarsa onunla muzik dinleyecekler, onun
> yeteneklerini taniyacaklar.
>
> Kmplayer, smplayer, kaffeine'in hicbiri aslen muzik calar degil. Video
> oynatmak icin bile ne kadar basarili arayuzleri oldugu tartisilir.
> Dragon'u bilmiyorum.
>
> Amarok'un uzerine gul koklamamak gerekir.
>
>                   Doruk

Bence amarok şu hali ile kullanılabilirlik açısından iyi durumda değil. Hem
işlemciyi bunaltıyor hemde benim için çok kıymetli birkaç özellik ve
eklentisi gittiği için şu anda gözdem değil ne yazık ki. Örneğin: farklı
danslar için farklı parça listelerim vardı ve gerektiğinde bu listeyi cd ye
yaz diyordum ve işim bitiyordu :) Ne güzel günlerdi :)

Alternatif olarak Audacious diyecem ama bir sürü gtk bağımlılığı var. Babama
yeni amarok 'u anlatmaya çalışırken bir ampul yandı ve audacious aklıma
geldi. kurdum. daha sonra da mp3 dosyaları için default uygulamayı audacious
yaptım. Hiç zorlanmadan sorunsuz bir geçiş oldu. Bu noktada windows 'tan
gelen arkadaşlar için audacious büyük kolaylık olacaktır. tabi cd'ye
girebilmesi için yanında kalabalık bir çete ile birlikte geleceği için bu
karar zor ve sizlerin verebileceği bir karardır.

Bu arada audacious default hali ile açıldığında yazılar okunmuyor. classic
skin seçildiğinde sorun yok. Eğer audacious kabul edilirse bu da göz ardı
edilmesin dedim :)

P.S.: Az daha top post yapıyordum ki son anda fark ettim. :) Bahadır'ın
gazabına uğrayacaktım valla :S
iyi geceler..

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI
Fred Allen  - "California is a fine place to live - if you happen to be an