[Gelistirici] KDE 4 toplanti notlari

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
16 Şub 2009 Pzt 15:38:32 EET

On Monday 16 February 2009 00:56:41 Gökmen Görgen wrote:
> notification area'dan vazgeçmeyelim. her masaüstü yöneticisinde plasma
> yok =/

KDE4'ü geliştirmek için diğer masaüstü yöneticilerini düşünmemiz gerektiği
konusuna hiç sıcak bakmıyorum :).

Network-manager'ın içerdiği yapıdan bağımsız olarak PyGTK bilen herhangi biri
Xfce veya Gnome için kolayca network-manager tasarlayabilir. Sonuçta tüm
sistem tabanlı işlemler (tarama, authentication vs.) COMAR tarafından
yürütülüyor ve bunları işlemek roket teknolojisi değil. Pardus 2007 üzerinde
Glade ve PyGTK kullanarak user-manager'ın aynısını çıkarmışlığım var, oradan
biliyorum :P O vakitten sonra GTK kodlamadım tabi, mazoşistçe bir deneyimdi..

İnanın eğer GTK'nın Pardusta yerinin olmasını istiyorsak, birileri bir şekilde
*-manager ailesini, TASMA benzeri bir uygulamayı yapmak ve maintain etmek
zorunda. Şu anki TASMA'nın, KDE için yazılmış manager'ların Xfce ortamında
çalışması hiç hoş durmuyor..