[Gelistirici] Bilmök'te toplanıyoruz

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
10 Şub 2009 Sal 01:35:31 EET

On Monday 09 February 2009 22:48:26 Erkan Tekman wrote:

> - TÜBİTAK UEKAE dışındaki geliştiricilere sağlanabilecek olanaklar (e-posta
> adresi, ftp alanı, sanal makine,  vb)
>
> - Pardus geliştirici camiası yönetişim modeli için öneriler (geliştirici
> sözleşmesi, karar verme süreçleri, Proje "İzleme Komitesi" temsilcisi, vb)

Pek çok kez listenin tadını kaçıran malum bir konunun ( ya da bu malum konudan
kaynaklı bazı algıların/vergilerin ) çözülmesi adına önemli gündem maddeleri
olacağı düşüncesindeyim.  Bilhassa ilk madde adına olumlu sonuçlar
alınabilirse, pek çok algının değişeceğine/düzeleceğine inanıyorum şahsen. Hem
sonrakiler için de teşvik edici unsurların sayısı artmış olur.

Şimdiden kolay gelsin herkese...

--
Mehmet Nur Olcay