[Gelistirici] Bilmök'te toplanıyoruz

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
9 Şub 2009 Pzt 22:48:26 EET

9 Şubat 2009 Pazartesi 13:11:40 tarihinde Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Zamanını ayarlamak isteyenler için aklımdaki gündem maddelerini
> yazmadan haber vereyim dedim. Genel olarak 2009 yolunda Pardus temalı,
> hem karar alma süreçlerimizi konuşabileceğimiz, hem almak istediğimiz
> kararları yüzyüze daha hızlı alabileceğimiz, hem de teknik sohbetlerle
> bilgi paylaşımı yapabileceğimiz bir toplantı planı var aklımda.

İki gündem önerim olacak:

- TÜBİTAK UEKAE dışındaki geliştiricilere sağlanabilecek olanaklar (e-posta
adresi, ftp alanı, sanal makine,  vb)

- Pardus geliştirici camiası yönetişim modeli için öneriler (geliştirici
sözleşmesi, karar verme süreçleri, Proje "İzleme Komitesi" temsilcisi, vb)

ET