[Gelistirici] cryptsetup ve init

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Şub 2009 Pzt 02:10:24 EET

On Mon, 9 Feb 2009 01:02:04 +0100
Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> wrote:

> Onur Hocam bu ozellikleri bayaadir merakla ve heyecanla bekliyoruz.
> 2009 ve hatta 2008 icin de ilginc olabilir.  Bu mekanizmaya gore
> YALI'ya da eklentiler yapilmasi gerekecek malum.
> Bu isi bastan dizayn edelim mkinitramfs'i bastan yazalim diyorsan,
> bunun bir zaman dilimi  verebilir misin? Onegin 1 hafta diyebilir
> miyiz? Anca yetisir gibi cunku?
>
> Yok bu sure zarfi olmaz 1-2 ay lazim diyorsan ve sen ve diger
> gelistiriciler uygun gorurse, mkinitramfs'i bastan dizayn edip
> yazmadan simdiki metodlarla bu isi halledelim Mete ile.

 Aslında başına otursam 1 günlük iş ama bir işe tam 1 gün ayırabilecek
şekilde kafamı kaldıramıyorum bir türlü :(

 İsterseniz beni beklemeyin, şu anki mkinitramfs üzerinden gidin, yeni
mkinitramfs de eklediğiniz değişiklikleri ben yaptığımda ekleyeyim,
isterseniz birz daha bekleyin bu hafta içinde bitirmeye çalışayım.

 Öyle ya da böyle hızlıca mkinitramfs i çıkarmaya çalışacağım, python
ile yazmak niyetindeyim, todo listemde koca harflerle duruyor :)