[Gelistirici] cryptsetup ve init

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Şub 2009 Pzt 02:02:04 EET

2009/2/9 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  böyle bir araç hazırlama niyetim var aslında (listeye de yazmıştım) ama
> oturup sakin kafayla bakamadım, bir ara bir boşluk bulduğumda
> mkinitramfs i baştan temiz bir şekilde yazmak istiyorum. O zaman belki
> bu özellikleri ekleyebiliriz.

Onur Hocam bu ozellikleri bayaadir merakla ve heyecanla bekliyoruz. 2009 ve
hatta 2008 icin de ilginc olabilir.  Bu mekanizmaya gore YALI'ya da
eklentiler yapilmasi gerekecek malum.
Bu isi bastan dizayn edelim mkinitramfs'i bastan yazalim diyorsan, bunun bir
zaman dilimi  verebilir misin? Onegin 1 hafta diyebilir miyiz? Anca yetisir
gibi cunku?

Yok bu sure zarfi olmaz 1-2 ay lazim diyorsan ve sen ve diger gelistiriciler
uygun gorurse, mkinitramfs'i bastan dizayn edip yazmadan simdiki metodlarla
bu isi halledelim Mete ile.

--
Emre