[Gelistirici] component yapisi ve paket agaci taslagi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
8 Şub 2009 Paz 21:37:48 EET

On 08 Feb 2009 Sun 18:44:47 Onur Küçük wrote:

>  library çok genel, desktop.widget / desktop.toolkit ? wx kabilesini
> vs. de koyabiliriz

desktop.widget anlamlı değil (en azından İngilizce düşününce, sonuçta bunlar widget değil).

desktop.toolkit diyoruz ama bunlar toolkit de değil bence, çünkü toolkit birbiriyle doğrudan ilgili olmayan ama bir mantık çerçevesine aynı grupta olan araçları anlatır (benim bildiğim; toolkit zaten araç seti/kiti demek değil mi), bunlar grafik arayüz kütüphanesi. library.graphical diyelim derdim ama o zaman QUrl, QSql* gibi bileşenler (paket olarak olmasa da mantık itibariyle) library.graphical grubuna girmiyor, dolayısıyla library.graphical da doğru olmuyor (her zamanki gibi, bence)..

--
Necmettin Begiter