[Gelistirici] init script mudur parametreleri ve initramfs-tools

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
8 Şub 2009 Paz 03:03:31 EET

On Sat, 7 Feb 2009 02:26:33 +0200
Mete Alpaslan <alpaslanmete at gmail.com> wrote:

> Mudur yaması girdi, diğer init ve mkinitramfs yaması da girebilir
> sonuçta sistem lvm2 paketi yoksa sistemde mkinitramfs ile yeni
> initramfs oluşturulduğunda girmiyor. Emre gibi bu desteği kullanmak
> isteyenlerse playgroundumdan paketi inşa edebilirler :)

 mkinitramfs farm da derleniyor, daha sonra da kernel paketi
derlendiğinde o mkinitramfs paketi ile kernel paketine içine giren
initramfs i oluşturuyor, farmda o paket kurulu olduğu için ister
istemez initramfs içine ilgili dosya girecek.

 Şu anda initramfs e girecek olan lvm2 vs. paketleri 2008 de derlenmiş
ve istediğimiz gibi ise alabiliriz, ama daha işi varsa almamakta fayda
var bence