[Gelistirici] init script mudur parametreleri ve initramfs-tools

Mete Alpaslan alpaslanmete at gmail.com
7 Şub 2009 Cmt 02:26:33 EET

2009/2/7 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> 2009/2/6 Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>
> Ben hala burdaki bir iki MB'in onemsiz oldugunu dusunuyorum ama siz
> bilirsiniz. Derdim bir an once gelsin bu destek, ondan sabirsizlaniyorum :)

Mudur yaması girdi, diğer init ve mkinitramfs yaması da girebilir sonuçta
sistem lvm2 paketi yoksa sistemde mkinitramfs ile yeni initramfs
oluşturulduğunda girmiyor. Emre gibi bu desteği kullanmak isteyenlerse
playgroundumdan paketi inşa edebilirler :)

Zaten en yakın zamanda eklemek istediğim birkaç özelliği de ekleyince tüm
paketleri optimize edicem ;-)

Mete Alpaslan