[Gelistirici] component yapisi ve paket agaci taslagi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Şub 2009 Cmt 20:36:55 EET

Cumartesi 07 Şubat 2009 tarihinde, Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> Yok, KDE3'ün apidox paketi duruyor hala, ben KDE4'ünkini sildim.

KDE3'ü atmıyor muyuz 2009'da :)

Bu arada bence 2008 deposuna dokunmaya gerek yok. Bu düzenlemeyi develde (ve
dolayısuyla 2009'da) yapalım sadece.

> Bir de şöyle bir sorun var ki bunlar binary paketler :) Onun yerine source
> paketler olsaydı tree'de daha iyi olmaz mıydı? Bazı binary paketleri,
> farklı componentlere koyacağız yine tabii. (hal-doc documentation
> bileşenine, gibi)

Evet öyle olsa daha iyi olurdu. Bence önce bileşenlere karar verelim.
Paketleri taşıdıkça gerekirse ufak değişiklikler yaparız.