[Gelistirici] component yapisi ve paket agaci taslagi

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
7 Şub 2009 Cmt 09:08:49 EET

Saturday 07 February 2009 Tarihinde Fatih dedi ki:

> Bu paketi uçurdu Gökçen :) Olsaydı yeri documentation tabi ki.

Yok, KDE3'ün apidox paketi duruyor hala, ben KDE4'ünkini sildim.

Bir de şöyle bir sorun var ki bunlar binary paketler :) Onun yerine source
paketler olsaydı tree'de daha iyi olmaz mıydı? Bazı binary paketleri, farklı
componentlere koyacağız yine tabii. (hal-doc documentation bileşenine, gibi)

--
Gökçen Eraslan