[Gelistirici] [Uludag-commits] r21449 - branches/kde4-managers/network-manager/plasmoid/nm-applet/contents/code

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
7 Şub 2009 Cmt 13:45:50 EET

On Saturday 07 February 2009 13:26:13 Furkan Duman wrote:
> 07 Şubat 2009 Cumartesi 13:10 tarihinde Gökmen GÖKSEL

> Ben de geliştiriciyim! ve soruyorum işte. Bunda alınacak ne var? :)
Alınmıyorum, sıkılıyorum bu tip soruları yanıtlamaktan.

> p.s ine (Türkçesi Not)  ek olarak da şunu söylemek istiyorum. Tekrar
> tekrar aynı tartışmalara girmek de istemiyorum. Ben yeni NM ile ilgili
> birşey söyleyemeyecek miyim veya tartışamayacak mıyım?
Tabi ki de söyleyeceksin, tartışacağız ama bunu ben henüz KDE4 ve
teknolojileri ile ilgili denemeler yaparken değil.

> Şurası da şöyle
> olsun, bak şurasında böyle hata var al sana yaması diyemeyecek miyim?
Diyeceksin ama ben "bakın buraya koydum böle böle bişi yaptım" dedikten sonra.

> Bunun dışında, mimarisini paylaşmayacak mısın?
Ben NM'ı yazmıyorum, NM plasmoidi yazıyorum, ortada bir mimari yok, profiller
listeleniyor sen herhangi birini seçip bağlanıyorsun neyini paylaşayım bunun ?

> Fikir istemeyecek
> misin?
Gerekirse evet, ama yine dediğim gibi şimdi değil.

> Bkz. Bahadır yeni Comar mimarisini nasıl da güzel paylaşmış.
> Önerileri dinlemiş.
>
> Ürün release olmadan, tartışılamaz diye bir kural mı mevcut?
Buradaki release kullanılabilir hale gelmesi aslında, kullanılabilir hale
geldikten ben birtakım yaşadığım KDE4 ve QT4 ile alakalı sorunları aştıktan
sonra ürünün çalışması için bir engel kalmadığı durumda tartışabiliriz, aksi
halde tartışmalar değersiz olacaktır.

> Ben
> branch'deki koduna kod katkısı yapamaz mıyım?
Şu an için hayır, yine söylüyorum; ben "bakın buraya koydum böle böle bişi
yaptım" diyene kadar burası sadece oyun alanı ve ben henüz böyle birşey
söylemedim.

> Bunlar hakkında ne düşünüyorsun samimi olarak merak ediyorum.
Umarım merakını gidermişimdir.

--
Gökmen GÖKSEL