[Gelistirici] [Uludag-commits] r21449 - branches/kde4-managers/network-manager/plasmoid/nm-applet/contents/code

Furkan Duman coderlord at gmail.com
7 Şub 2009 Cmt 13:26:13 EET

07 Şubat 2009 Cumartesi 13:10 tarihinde Gökmen GÖKSEL
<gokmen at pardus.org.tr> yazdı:
> p.s. ürünü release etmeden önce nasıl geliştireceğine de bırakın
> geliştiricileri karar versin.

Ben de geliştiriciyim! ve soruyorum işte. Bunda alınacak ne var? :)

p.s ine (Türkçesi Not)  ek olarak da şunu söylemek istiyorum. Tekrar
tekrar aynı tartışmalara girmek de istemiyorum. Ben yeni NM ile ilgili
birşey söyleyemeyecek miyim veya tartışamayacak mıyım? Şurası da şöyle
olsun, bak şurasında böyle hata var al sana yaması diyemeyecek miyim?
Bunun dışında, mimarisini paylaşmayacak mısın? Fikir istemeyecek
misin? Bkz. Bahadır yeni Comar mimarisini nasıl da güzel paylaşmış.
Önerileri dinlemiş.

Ürün release olmadan, tartışılamaz diye bir kural mı mevcut? Ben
branch'deki koduna kod katkısı yapamaz mıyım?

Bunlar hakkında ne düşünüyorsun samimi olarak merak ediyorum.

--
Furkan Duman