[Gelistirici] r21431 - in trunk/kaptan4/src: . gui

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
6 Şub 2009 Cum 22:39:07 EET

On 06-02-2009 21:05 Doruk Fisek wrote:
> Yanlis anlamayin ama ortada tartismak ve goruslerden sonuc cikarmak
> kavramlarinda ciddi sorunlar var sanirim.
>
> Insanlar goruslerini soylerler, tartisirlar da. "Biri" (cogu zaman
> konudan sorumlu kisi) de o goruslerden karsi cikilmayanlari toplayip
> uygulamaya alir, karsi cikilanlarda da gelen gorusler dogrultusunda bir
> karar verir.
>
> Bunu yapmayip tum gorusleri "polemige kurban gitti" diye cope atmak
> hem isin kolayina kacmak, hem de fikirlerini anlatmak icin emek
> harcayan insanlara ve harcadiklari emeklere buyuk bir saygisizlik.

> [...]

*tum gorusleri*, "polemige kurban gitti" diye "cope atan" kim?

ben dedigimin gayet acik oldugunu dusunuyorum -> "dedigin gibi, o thread
de yet another polemige kurban gittigi icin simdilik eskisi gibi
(kastettigin NM ayarlari ise) tasarliyorum kaptan'i." demisim.

yani NM = network manager konusunda bir sonuc cikmadigi icin simdilik
eski kaptandaki gibi yaptim o ayar penceresini. NM ayarlari
yali-firstboot'ta mi olacak/olmasi mumkun mu/uygun mu bir karar
verildiginde gerekirse kaldiracagim o modulu.

bu dediklerimden "hem isin kolayina kacmak, hem de fikirlerini anlatmak
icin emek harcayan insanlara ve harcadiklari emeklere buyuk bir
saygisizlik." diye bir kani cikmasin lutfen. diger gorusleri tabii ki
goz onune aliyorum, oyle olmasa gelen onerilerin olurlugu/olmazligi
konusunda yorum yapmazdim o thread'de.

--
Pınar Yanardağ (a.k.a PINguAR)
http://pinguar.org