[Gelistirici] r21431 - in trunk/kaptan4/src: . gui

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
6 Şub 2009 Cum 21:05:08 EET

Merhaba,

Fri, 06 Feb 2009 14:32:26 +0200, Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr> :

> dedigin gibi, o thread de yet another polemige kurban gittigi icin
> simdilik eskisi gibi (kastettigin NM ayarlari ise) tasarliyorum
> kaptan'i. gerekirse cikarma/ekleme yapariz.
Yanlis anlamayin ama ortada tartismak ve goruslerden sonuc cikarmak
kavramlarinda ciddi sorunlar var sanirim.

Insanlar goruslerini soylerler, tartisirlar da. "Biri" (cogu zaman
konudan sorumlu kisi) de o goruslerden karsi cikilmayanlari toplayip
uygulamaya alir, karsi cikilanlarda da gelen gorusler dogrultusunda bir
karar verir.

Bunu yapmayip tum gorusleri "polemige kurban gitti" diye cope atmak
hem isin kolayina kacmak, hem de fikirlerini anlatmak icin emek
harcayan insanlara ve harcadiklari emeklere buyuk bir saygisizlik.

Bir konuda ya gorus sormayin ya da ortaya cikan gorusleri dikkate alin.

                   Doruk