[Gelistirici] component yapisi ve paket agaci taslagi

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
6 Şub 2009 Cum 21:19:39 EET

On Friday 06 February 2009 20:59:25 semen at pardus.org.tr wrote:

> 2009 icin hazirlamis oldugum yeni paket agaci taslagini
> http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/component/ altinda bulabilir ve
> inceleyebilirsiniz. Bazi paketler icin kucuk aciklamalar dustum.

> Bu konu hakkindaki dusuncelerinizi ve goruslerinizi bekliyorum.

openldap ve arkadaşları server.ldap içinde dursa daha anlamlı olur, ldap illa
authentication için kullanılmak zorunda değil, bir çeşit veritabanı. Belki de
server.database.ldap?

programming.embedded işlevi doğru anlatmıyor. Oradaki avr paketleri özel bir
mikrodenetçi (atmel) için, benzeri şekilde piklab (pic mikrodenetçi için)
var. Bunları ya elektronik.microcontroller yada programming.microcontroller
altında toplayalım. Embedded çok geniş ve anlamı net olmayan bir terim, öküz
gibi işlemciler de embedded olarak kullanılabiliyor. Erlang ile nasm ise
yanlış düşmüş oraya sanırım :)

Uzun bir liste olduğu için çok inceleyemedim, belki de toptan paket listesi
bazında gitmek yerine şu anki yapıda ne sorunlar olduğu, ve bunlarda
yapılacak adım adım düzeltmeler üstünden gitmek daha kolay olur?

Mesela çok büyüyen programming.libs yerine her component içinde ayrı ayrı
library bölümü açılmış gibi duruyor, bu iyi fikir gibi.