[Gelistirici] [Buildfarm] [2008] info

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
3 Şub 2009 Sal 00:31:10 EET

Merhaba;

Tuesday 03 February 2009 tarihinde, Akın Ömeroğlu şunları yazmıştı:

> Tebrikler...

> Eğer bir sorun çıkmazsa anladığım kadarı ile delta paketlerin kararlı
> depoya girmesi 2008.2 sürecinde olacak değil mi? Delta paketler yakında
> depolarda gibi bir haberi oi'de yapmak için henüz erken mi diye merak ettim
> de bir an =) Malum bu kullanıcıların çok çok uzun süredir bekledikleri bir
> özellik.
Biraz erken :-)

> Ek bir yük oluşturmayacağını bilsem kararlı depoya girecek güncellemelerin
> delta paketlerini içeren bir başka depo açılmasını ve isteyen herkesin bu
> depoyu kullanmasını sağlamayı önerirdim. Bu sayede test deposunu kullanmak
> istemeyen ama delta paketleri denemek isteyen tüm kullanıcılar kararlı depo
> sağlamlığında bir delta deposu kullanırlar ve bu daha fazla test demek
> olur. Bir diğer avantaj ise kullanıcılarda bir şeyler kırılır çatlarsa
> acaba bu çatlak deltadan mı yoksa test deposundan mı kaynaklı mı diye
> düşünmek zorunda kalmayacak olmamız olabilir.

Her depo ayrı bir yük tabii de, asıl sorun o diil - kullanıcıların depo
değiştirmesi, farklı depo kullanması çözdüğünden çok sorun çıkarıyor, kafa
karıştırıyor, hataların takibi iyice zorlaşıyor..

benim 2 kr...

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]