[Gelistirici] [Buildfarm] [2008] info

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
3 Şub 2009 Sal 00:28:34 EET

> Bu paket "Pardus 2008 deposundaki ilk delta paket" olarak tarihe geçsin :-)

Tebrikler...

> Delta paketleri bir süre test deposunda kullandıktan sonra kararlı depoya
> da
> almaya başlayacağız, umarız sorunsuz bir geçiş yaşarız.

Eğer bir sorun çıkmazsa anladığım kadarı ile delta paketlerin kararlı depoya
girmesi 2008.2 sürecinde olacak değil mi? Delta paketler yakında depolarda
gibi bir haberi oi'de yapmak için henüz erken mi diye merak ettim de bir an
=) Malum bu kullanıcıların çok çok uzun süredir bekledikleri bir özellik.

Ek bir yük oluşturmayacağını bilsem kararlı depoya girecek güncellemelerin
delta paketlerini içeren bir başka depo açılmasını ve isteyen herkesin bu
depoyu kullanmasını sağlamayı önerirdim. Bu sayede test deposunu kullanmak
istemeyen ama delta paketleri denemek isteyen tüm kullanıcılar kararlı depo
sağlamlığında bir delta deposu kullanırlar ve bu daha fazla test demek olur.
Bir diğer avantaj ise kullanıcılarda bir şeyler kırılır çatlarsa acaba bu
çatlak deltadan mı yoksa test deposundan mı kaynaklı mı diye düşünmek
zorunda kalmayacak olmamız olabilir.

Ellere sağlık, terazilerinize birer birim daha ağırlık...

Sevgiler...

--
Akın