[Gelistirici] yine x264

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
31 Ara 2009 Per 11:03:24 EET

On 31 Aralık 2009 Perşembe 01:04:00 ertan wrote:

> Cinelerra paketini contrib/develde hazırladım. Yeni x264 ve ffmpeg
> pardus/stable depoya girince cinelerra yı contrib/stable a
> commitleyeceğim.

 eline sağlık :) API değişmedi bu arada, bir şey kırılmamış olması lazım

> x264 ve ffmpeg için  "versionFrom..." ekledim. Yoksa sistemini
>  güncellemeden paketi kuran kişiler hata alabilir. Sanırım bu şekilde
>  olması lazım.

 aslında bağımlılık yazmamış şart değil, x264 e reversedependencyupdate
yazdığımız için pisi gerekli güncellemeyi yapacak. Ama pakete o sürüme
bağımlılık yazıp history de işaretleyince yarın öbür gün geriye dönük bakmak
işimize yarıyor takibi kolaylaştırıyor.

> En son güncellemede ffmpeg paketi versiyon arttırılmamış gözüküyor. (İnşa
>  no artmış) Genel kaide olarak bu işlemi nasıl yapıyoruz. x264 bağımlılığı
>  olmasa "versionFrom..." işe yaramayacak. Bu konuda bilgi verebilir
>  misiniz?

 FFmpeg de release arttırdım güncellerken, ancak paketi derledikten hemen
sonra eklediğim değişikliğin küçük bir düzeltme içeren hali upstream e girdi,
ben de o hali ile yeni arşiv oluşturup tekrar derlettim. Sürüm arttırmam iyi
olurdu aslında, gözden kaçırmışım.