[Gelistirici] yine x264

ertan ert976 at gmail.com
31 Ara 2009 Per 01:04:00 EET

22 Aralık 2009 Salı günü (saat 18:33:15) ertan şunları yazmıştı:

> Cinelerra için itirazım yoktur. Gerekeni yapabilirsin.
>
> Saygılarımla
> Ertan Argüden

Cinelerra paketini contrib/develde hazırladım. Yeni x264 ve ffmpeg
pardus/stable depoya girince cinelerra yı contrib/stable a
commitleyeceğim.

x264 ve ffmpeg için  "versionFrom..." ekledim. Yoksa sistemini güncellemeden
paketi kuran kişiler hata alabilir. Sanırım bu şekilde olması lazım.

En son güncellemede ffmpeg paketi versiyon arttırılmamış gözüküyor. (İnşa no
artmış) Genel kaide olarak bu işlemi nasıl yapıyoruz. x264 bağımlılığı olmasa
"versionFrom..." işe yaramayacak. Bu konuda bilgi verebilir misiniz?

Saygılarımla
Ertan Argüden