[Gelistirici] Müdür - Network

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
26 Ara 2009 Cmt 10:58:45 EET

26 Aralık 2009 Cumartesi günü (saat 00:12:57) İnanç Yıldırgan şunları
yazmıştı:

> Tam olarak nedenini anlayamamış olsam da yaklaşık olarak 2 dk sürüyor
> açılış. Ki kullanmadığım servislerin hepsini off durumda. (8 servis açık)
> Bir çok şey denedim ama bir çözüm bulamadım ne yazık ki.

Bu 2 dk bilgisi hiç bir işe yaramıyor malesef. Her adımı ayrı ayrı ölçebilir
misin rica etsem? Adımlar:

1. Power on tuşuna basınca grub ekranının gelmesi
2. Grub ekranında entera basmanla yada timeout etmesiyle ekrana INIT
Vbilmemkaç yazması arasındaki süre.
3. Initin devreye girmesiyle müdürün starting services yazması arasındaki
süre, ayrıca müdürün mesajları sırasında bekleme olan bir nokta var mı,
4. Starting services ile ekranın kararıp X pointerının gelmesi
5. X ile KDM login ekranı
6. Loginden sonra desktopun açılması

Ayrıca bir de bootchart raporu alabilirsen çok makbule geçer.