[Gelistirici] yine x264

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
22 Ara 2009 Sal 16:51:45 EET

2009/12/22 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Merhaba,
>
>  Hazır vlc, avidemux, ffmpeg, mplayer güncelleniyorken yine x264 ü
> güncellemeyi düşünüyorum. Bir kaç gündür ffmpeg ve mplayer için
> tırmalıyordum, yeni x264 çok önemli diyip eski sürümlere desteği
> attılar, bu geçiş benim işimi de kolaylaştıracak. Bunlar dışında benim
> paketim olmayan gst-plugins-ugly ile contrib de cinerella var, bir
> değişiklik gerekli olursa onları da halledeceğim.
>
>  Var mıdır itirazı olan ?

Bir öncekinde de bu şekilde olmuştu, sanıyorum kimsenin yeni x264'e
güncellemenin ne getirip ne götüreceği konusunda bir fikri olmadığı için,
backup olarak da "bir değişiklik gerekli olursa onları da halledeceğim."
demenden dolayı bir itirazı olmuyor :)

Peki olası problem ne olabilir, itiraz ediyor olsaydık neye itiraz
edebilirdik? :) Bilmediğim için soruyorum, listede konuşmak da yararlı
olabilir.

Vaktin olursa bilgilendirebilirsen güzel olur, feyz alırız :)

Teşekkürler şimdiden =)

--
- Serdar Dalgic