[Gelistirici] yine x264

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Ara 2009 Sal 16:40:15 EET

 Merhaba,

 Hazır vlc, avidemux, ffmpeg, mplayer güncelleniyorken yine x264 ü
güncellemeyi düşünüyorum. Bir kaç gündür ffmpeg ve mplayer için
tırmalıyordum, yeni x264 çok önemli diyip eski sürümlere desteği
attılar, bu geçiş benim işimi de kolaylaştıracak. Bunlar dışında benim
paketim olmayan gst-plugins-ugly ile contrib de cinerella var, bir
değişiklik gerekli olursa onları da halledeceğim.

 Var mıdır itirazı olan ?