[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
19 Ara 2009 Cmt 15:18:01 EET

Ozan Çağlayan wrote On 19-12-2009 14:

> Sen bizler hakkında kesin kararını ve hükmünü vermişsin zaten. Bu peşin hükümlülükle çok fazla yapılacak bir şey *gerçekten* yok. Görüş yeteneğimizin noksanlığı hakkında yaptığın tespitler için çok teşekkürler, emin ol projeyi, proje çalışanlarını ve katkıcılarını inanılmaz motive ediyorsun.

Katkıcılar kendinden gazla katkı yapıyorlar zaten, yani birileri çıkıp
özellikle katkıcıları yaptıkları işten soğutmadıkça bu gaz azalmaz ki
zaten kendinden gazla bir şeyler yapan adamı kolay kolay soğutamazsınız.
:) Murat'ın fikirlerini öğrenmenin de dolayısıyıyla kimseyi soğutacağını
filan sanmıyorum. Bir şeyi yaptıktan sonra da "aman sus google
cache'ler, insanlar ne der" filan demenin anlamı yok .. bu o adamın
tecrübesi ve düşünceleri ki bir şey beklemeden yardım eden birisinin
düşünceleri olması da daha önemli kılıyor