[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
19 Ara 2009 Cmt 14:27:28 EET

Murat Şenel wrote:

> İyi niyetle bir şans vermemi istediğini biliyorum, çok da teşekkür ediyorum
> ve naz yapar gibi de görünmek istemiyorum fakat benim şans verip vermemem
> proje için bir şeyi değiştirmeyecek. Hatta çok açıkça söyleyeyim sadece
> benim değil ama benim gibi dışarıdan katkı veren geliştiricilerden bir
> kaçının daha bırakmasını çok isterdim. Bunun için provakatör de denebilir
> bana ama başka türlü dışarıdan olan katkıyı anlayabilecek bir görüş
> yeteneği, proje yöneticisinden başlayarak en alt kademeye kadar mevcut değil
> bence.

Sen bizler hakkında kesin kararını ve hükmünü vermişsin zaten. Bu peşin hükümlülükle çok fazla yapılacak bir şey *gerçekten* yok. Görüş yeteneğimizin noksanlığı hakkında yaptığın tespitler için çok teşekkürler, emin ol projeyi, proje çalışanlarını ve katkıcılarını inanılmaz motive ediyorsun.

İyi günler.