[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
19 Ara 2009 Cmt 14:20:26 EET

2009/12/19 Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr>

> 18 Aralık 2009 Cuma günü (saat 15:30:15) Murat Şenel şunları yazmıştı:

> Murat,
>
> Hediye olayında yapılan şey büyük düşüncesizlik. Kişilerin tepkilerin ise
> projenin genel olarak başarısızca yönetilmesinden kaynaklı sıkıntıların
> birikmesiyle yükseldiğini, yazılanlarla niyetlerin aynı olmadığını
> düşünüyorum. Öte yandan bunlar affedilmeyecek kadar büyük şeyler değil.
>
> En azından bir şans daha vermeden gitme derim.

Gürer, bir önceki mailinde artık kangren olan noktaları çok iyi dile
getirmişsin. Sen de biliyorsun uzun süredir var bu konular ve kesilmeyen
kangren vücudun her yerine sirayet eder,  bu projede de olduğu gibi... Ve
bunların düzeleceğine inanmıyorum...

İyi niyetle bir şans vermemi istediğini biliyorum, çok da teşekkür ediyorum
ve naz yapar gibi de görünmek istemiyorum fakat benim şans verip vermemem
proje için bir şeyi değiştirmeyecek. Hatta çok açıkça söyleyeyim sadece
benim değil ama benim gibi dışarıdan katkı veren geliştiricilerden bir
kaçının daha bırakmasını çok isterdim. Bunun için provakatör de denebilir
bana ama başka türlü dışarıdan olan katkıyı anlayabilecek bir görüş
yeteneği, proje yöneticisinden başlayarak en alt kademeye kadar mevcut değil
bence. Bu noktadan sonra ne benim verecek bir şansım ne de bu projenin bana
verebileceği bir şey var maalesef...
Devam edebilmeyi isterdim, ama mevcut şartlarda herkese başarılar dilemekten
başka yapabileceğim bir şey yok...

Herkese başarılar...

--
Murat Şenel