[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
18 Ara 2009 Cum 17:26:13 EET

Erkan Tekman wrote On 18-12-2009 16:48:
> 18 Aralık 2009 Cuma 16:35:35 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
>
> benim sıkıntım tavır ve tarz ile, birisi kalkıp da "yahu ne güzel
> düşünmüşsünüz, ama kargoyu niye vize yıktınız?" dese biz de ona göre yanıt
> verirdik. "ne söz verdi de tuttu", ya da "ne mal olduğunu çok gördük"
> diyenlere bu şekilde yanıt veriyorum.

ben o lafla bir geliştiricinin mesajına kendi fikrimle cevap vermiştim,
tübitak'a söylediğim lafı niye üstünüze alıyorsunuz ? ya da niye tübitak
= pardus = tekman gibi düşünüyorsunuz ? pardus malesef tübitak gibi
*fikrimce* bağnaz, eş dost market işletiyoruz havasında bir kurum ile
beraber çalışıyor ve ne mal olduğunu çok gördüğümüzü (ülke çapındaki
davranışlarından başka 20 yıldır Gebze'de yaşayan ve tübitak'ta bir çok
tanıdığı olan biri olduğumu bu yüzden sallayarak değil epey şey bilerek
söylediğimi ekleyeyim) ve çok şey beklemememiz gerektiğini düşünüyorum,
sizle ya da pardus ile bir ilgisi yok .. sadece maddi ve dolaylı olarak
internal konularda bağımlılık var..
Murat'a da bu yüzden salla gitsin demek istedim. (dedim)