[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
18 Ara 2009 Cum 17:25:00 EET

2009/12/18 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> yanıt
> >

> +1
>
> Her türlü haklı tepki/eleştiri düzgün ifade edildiği sürece geçerlidir.
> Yanlış üslupla dile getirilen herhangi bir şey,  en azından benim tarafımdan
> dikkate alınmamaya mahkumdur. Ben burda 7/24 bir şeyler yapmakla
> uğraşıyorum, açıyorum geliştirici listesine, aylarca yıllarca beraber katkı
> verdiğim insanlar tarafından ağıza alınmayacak saçmalıklar okuyorum.

Senin saçmalık olarak bahsettiklerin bu listede yaşanan gerçekler Ozan.
Bunların farkına varamadığınız için zaten size saçma geliyor. Sen 7/24
uğraşıyorsun, strese giriyorsun ama buna da katlanman gerektiğinin
farkındasın. Çünkü bu senin mesleğin ve mesleğin gereği stres olur. Hayatını
bu şekilde kazandığın para ile idame ettirdiğin için de katlanırsın bu
duruma. Ama benim mesleğim tamamen farklı ve Pardus'tan dolayı bir lokma
bile girmemiştir boğazımdan. Yıllardır da Pardus'la uğraşıyorsam hem katkım
olsun hem de boş zamanlarımda kendimi meşgul etmektir nedeni. Fakat artık
senin ağıza alınmayacak saçmalıklar diye bahsettiklerini siz o kadar çok
yapar oldunuz ki aynı uslup ile karşılaşınca da saçmalıyor diyorsunuz veya
kişisel saldırı yapıyor diyorsunuz.

> Pardus bizim ya da Erkan Bey'in tavrından dolayı geliştirici kaybetmiyor.
> Pardus geliştiricileri/katkıcıları bazı şeyleri dile getirmekte
> kullandıkları üslupla kendilerini imha ediyorlar, bu kadar.

İşte zaten "ben değil, sen yaptın" tavrınız ve
inadınız, geliştiricileri/katkıcıları değil ama Pardusu imha eden... Yoksa
ben ne imha olacağım... Ama Pardus imha olursa, ben değil sizler zor durumda
kalırsınız...

> Hiç boşuna bu haklı tepkilerin haksız ifadelerini savunmaya kalkmayın,
> biraz özeleştiri yapın, biz yapıyoruz eksiklikleri kabul ediyoruz, siz de
> deneyin..

Benim gözümde, eksikliklerinizi kabul etmeniz bir şey ifade etmiyor artık.
Bazı şeyleri sadece kabul etmek yerine eylemde bulunabilmenin yollarını
arayın derim ben.

--
Murat Şenel