[Gelistirici] pisi'ye cd'deki paket listesi destegi?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
11 Ara 2009 Cum 22:59:08 EET

Merhaba,

Fri, 11 Dec 2009 22:45:46 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> 2008->2009 geçişini sağlayacak update-manager tam da böyle bir liste
> tutup yeni paketleri kuracak sisteme. Aynı ana sürüm içerisinde böyle
> bir şeye gerek var mı bilemiyorum belki de ilk alfa çıktıktan sonra
> böyle bir şeyi hiç yapmamak lazım.
Teoride olabilir ama pratikte RC ile son surum arasinda bile CD'deki
yer darligindan dolayi degisiklik yapilmasi gerekebiliyor. Ya da .x
surumleri arasinda.

En basitinden yeni baslayan kurumsal 2 surumunu ele alalim. Bugun cikan
ISO'yu kuran biri aynen bu problemleri yasayacak. Mutlaka yeni paketler
eklenecek ISO'ya (500 MB kalacak hali yok) ama bu tip bir duzenek
olmazsa, yeni ontanimli paketleri surekli elle eklemesi gerekecek.

                   Doruk