[Gelistirici] [Stable] [Security] applications/printing/cups

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
6 Ara 2009 Paz 10:44:17 EET

On Sunday 06 December 2009 12:19:00 am Ozan Çağlayan wrote:
> Mesela CUPS açığı crafted request ile daemon hang/crash'e yol açabiliyor,
> KVM açığı de guest OS üzerinden, host OS'te scheduling latency'i tavan
> yaptırabilecek bir denial of service'e sebep oluyor.

Diğer dağıtımlar buna moderately critical dedi. Ancak Kernel için "Important"
olarak belirtiyor Redhat. Kıstasları nedir tam olarak bilmiyorum, bir belge
halinde de yok şu ana kadar baktığım kadarıyla.

Ubuntu ise sadece advisory yayınlıyor. İçerisinde önem derecesini belirten bir
bilgi yok.

Bunlar için diğer dağıtımları baz alıp S3 verelim derim. İlerleyen günlerde S
ve QA değerlerini belirlemede nasıl bir yol izleyeceğimize karar verebiliriz.