[Gelistirici] [Stable] [Security] applications/printing/cups

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
6 Ara 2009 Paz 00:19:00 EET

Ekin Meroğlu wrote:

> QA ? S?

Acı itiraf: Ben bunlara karar vermeyi kesinlikle beceremiyorum, CVE
kimliklerinde de pek bir bilgi yok. I need assistance, belki de Eren
biraz yardım etmeli :)

Mesela CUPS açığı crafted request ile daemon hang/crash'e yol açabiliyor,
KVM açığı de guest OS üzerinden, host OS'te scheduling latency'i tavan
yaptırabilecek bir denial of service'e sebep oluyor.

Fikirleri alırsak belki ilerisi için de referans oluşturmuş olur.

İyi akşamlar.