[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
5 Ara 2009 Cmt 16:07:19 EET

05 Aralık 2009 Cumartesi günü (saat 15:49:05) Gürer Özen şunları yazmıştı:

> Mimari sayısı artarsa arap saçına döneceğinden korkuyorum. Şu yukarki
> ifadeyi kavramak bile biraz zaman alıyor.

Aslında buradaki temel karışıklık durumların birden fazla parçadan
oluşmasından kaynaklanıyor gibi. Gerçekten extensible bir durum setine
ihtiyacımız var mı?

Mimariye özel durumlar var (x86, x64, arm, vb).

Bootstrap ise ya genel olabilir (bootstrap), yada pakette mimariye özel bir
durum varsa gene mimariye bağlı olabilir (x86-bootstrap, x64-bootstrap).

Eğer "x64,arm" yada "!arm,bootstrap" gibi senaryolar çok nadir olacaksa, ve
pspec'te farklılık gerektiren başka bir durum çeşidimiz yoksa, tek keywordle
basitçe halledelim?