[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
5 Ara 2009 Cmt 15:59:49 EET

On Saturday 05 December 2009 15:49:05 Gürer Özen wrote:
> 05 Aralık 2009 Cumartesi günü (saat 15:18:02) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Bu durumda mesela hata verip çıkalım mı?

Evet.

> Mimari sayısı artarsa arap saçına döneceğinden korkuyorum. Şu yukarki
>  ifadeyi kavramak bile biraz zaman alıyor.

Birden fazla deyime (x64, bootstrap, vs) bu şekilde bağlı olan bir tag içeriği
çok ama çok nadir bir durum. Hatta hiç kullanacağımızı sanmıyorum. Daha çok
aşağıdakilere benzer senaryolar olacak:

<Hede for="x86" ..>
<Hede for="x86_64" ..>
<Hede for="arm" ..>
<Hede for="!arm" ..>
<Hede forEach="x86,x86_64" ..>

Nadiren karşılaşacağımız durumlar için gerçeklemesi zor bir özellik
eklemeyelim bence.