[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
5 Ara 2009 Cmt 15:18:02 EET

On Saturday 05 December 2009 15:07:45 Gürer Özen wrote:
> 05 Aralık 2009 Cumartesi günü (saat 14:40:18) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Yama için bu mantık doğru gibi. Tek kaçırdığı durum, mesela tüm mimariler
>  için uygulanıp, yalnızca arm için uygulanmayacak bir yama olabilir.

Bunun için for="!arm" önermiştim.

> Ama tekil tagler için şöyle bir sorun var:
>
> <Name>paket</Name>
> <Name for="x64">paket-64</Name>
> <Name for="bootstrap">paket-nohededep</Name>

Bence for bulunmayan tag'lar her zaman geçerli sayılmalı. Dolayısıyla buradaki
gibi hem for'lu hem for'suz Name tagları bir arada bulunmamalı.

> gibi bir durum olsun. Şimdi bu paketi x86 için, x64 için, bootstrap için,
> x64+bootstrap için derlediğimizde hangi Tag'ı seçmeliyiz?

Bu çok nadir bir senaryo olduğu için aşağıdaki gibi bir kullanım tercih
edilebilir:

<Name for="x64,!boostrap">paket-64</Name>
<Name for="!x64,bootstrap">paket-nohededep</Name>
<Name for="x64,bootstrap">paket-nohededep-64</Name>