[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
5 Ara 2009 Cmt 15:07:45 EET

05 Aralık 2009 Cumartesi günü (saat 14:40:18) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Kaçırdığım bir şey mi var anlamadım? Neden zorlaştırıyoruz ki? for
> bulunmayan yamalar her zaman uygulansın. for bulunanlardan da sadece match
> edenler uygulansın. Bu yöntemle hangi durumda ambiguity olabilir? Belki
> örnek üzerinden gitsek daha iyi olur.

Yama için bu mantık doğru gibi. Tek kaçırdığı durum, mesela tüm mimariler için
uygulanıp, yalnızca arm için uygulanmayacak bir yama olabilir.

Ama tekil tagler için şöyle bir sorun var:

<Name>paket</Name>
<Name for="x64">paket-64</Name>
<Name for="bootstrap">paket-nohededep</Name>

gibi bir durum olsun. Şimdi bu paketi x86 için, x64 için, bootstrap için,
x64+bootstrap için derlediğimizde hangi Tag'ı seçmeliyiz?