[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
4 Ara 2009 Cum 11:27:55 EET

2009/12/4 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Peki; böyle olsun. Ancak "arch" gibi çok spesifik bir kelime yerine "for"
> ya
> da "if" gibi genel bir attribute adını tercih ederim.
>
>    <Dependency for="x86_64" ...>
>    <Package for="!bootstrap"> veya <Package notFor="bootstrap">
>
> "Package for bootstrap/x86" şeklinde okuyunca anlamlı geliyor bana.
>
> Birden fazla değer için ayrı tag veya attribute kullanmak yerine virgül ile
> ayırmayı tercih ederim. for="x86,bootstrap" gibi.

arch'ı ben archlinux'a bakarak söyledim ama for olması daha iyi görünüyor.
<!-- ... --> şeklinde kullanınca hem satır sayısı artıyor, hem de paketçinin
hata yapma olasılığı  artıyor. Bir de sadece Archive için değil diğerleri
için de pekala böyle bir şey kullanılabilir, senin de örnek olarak yazdığın
gibi.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net