[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
4 Ara 2009 Cum 11:03:01 EET

On Thursday 03 December 2009 12:19:13 Gürer Özen wrote:

> Tüm tagler için geçerli diyebiliriz. Tıpkı xml:lang gibi.
>
> Komple <PISI> için de belki düşünmek lazım. Yalnızca bir mimariye özel
> paketler var.

Peki; böyle olsun. Ancak "arch" gibi çok spesifik bir kelime yerine "for" ya
da "if" gibi genel bir attribute adını tercih ederim.

    <Dependency for="x86_64" ...>
    <Package for="!bootstrap"> veya <Package notFor="bootstrap">

"Package for bootstrap/x86" şeklinde okuyunca anlamlı geliyor bana.

Birden fazla değer için ayrı tag veya attribute kullanmak yerine virgül ile
ayırmayı tercih ederim. for="x86,bootstrap" gibi.